Koulutuksia

Koululiikuntaliiton materiaalit opetukseen ja  opettajan hyvinvointiin

Tervetuloa ilmaiseen webinaariin 14.5.2024 klo 15.00-15.45 tutustumaan Koululiikuntaliiton monipuolisiin materiaaleihin, joita opettajana voit helposti hyödyntää koulupäivissä. Pääset samalla tutustumaan myös opettajien hyvinvointiin tarkoitettuun materiaaliin.

Ilmoittaudu mukaan 10.5.2025 mennessä:

KLL:n materiaalit opetukseen ja opettajan hyvinvointiin Webinaari 14.5.2024

Vilskettä vesillä webinaarin tallenne katsottavissa

Vilskettä Vesillä -luokkalukukirjahanke (2021-2025) on yhteiskuntavastuullinen, lapsia lukemaan innostava yhteiskuntaamme kehittävä kansanvalistushanke.

Hanke mahdollistaa jokaiselle alakoululaiselle opetusssuunnitelmaan (OPS16) kirjattujen turvallisen vesillä liikkumisen ja vesipelastuksen sekä vesistövastuullisuuden perusteiden oppiminen alakoulussa.

Monikäyttöiset oppimateriaalit ovat käytössä jo lähes kolmessasadassa alakoulussa ympäri Suomea; Ahvenanmaalta Ilomantsiin ja Hangosta Kemijärvelle.

Tule kuulemaan lisää lukukirjahankkeesta ja kuinka hyödyntää materiaalia.

Katso Webinaarin tallenne tästä!

Ilmaisia koulutuksia

Kattava lista ilmaisia koulutuksia luokanopettajille löytyy jäsenpalveluna listattuna jäsensivuiltamme.